Pont, hogy nem olyan a Valve mint az EA vagy Activison vagy a többi kiadó. Utóbbi kettõ gyakorlatilag ontja magából a szemetet. Kritikán aluli történet, zéró játékélmény, 400% grafika. Nem vagyok egy nagy játékos, de inkább adjanak ki 5-10-15 évente új részt egy adott játékból, mint sem ontsák a tucat játékokat.
Nézd meg pl a Battlefield, Call of Duty sorozatokat. Gyakorlatilag más helyszínen játszódik a két játék, mások a grafikai elemek, de ugyanaz a recept. A Crysis esetében a recept a nagy grafika, Need for Speed sorozat a Most Wanted óta (de már a Most Wanted is bizonyos szempontból visszafejlõdés volt az Underground 2-höz képest) történetileg és úgy kb mindenhogyan ível lefelé (nincs meg ugyanaz a hangulat mint elõtte). GTA a grafikához képest aránytalanul nagy gépigény és még lehetne sorolni órákon keresztül. Kevés olyan játék van, ami tudja tartani a színvonalat, vagy esetleg még hozzá is tud tenni az elõzõ részekhez.
A Valve a half-life-al ezt meg tudta tenni. Ahogyan a HL-hoz készült modokat sem a grafikájuk miatt szeretik annyinak (lásd CS vagy CS:S).
Pl a fentiek miatt várom a Half-Life mozit is (ha lesz) és ezért örülök annak, hogy nem adják ki a sztorit mindenféle kóklernek.