Meg ahogy a móricka elképzeli. Ugyanis a jelenlegi töltõállomásokat egy igen kevés fogyasztásra méretezték, a káblek és a hálózat is ennek megfelelõen épül fel. Képzeld el azt, hogy ugyanazt az energiatartalmat, ami a motor hajtóanyagban van hirtelen ugyanazon kis teljesítmémnyt viselõ kábelen kell átnyomni plusz az egész plusz fogyasztás reáterhelõdik a meglevõ hálózatra. Nálunk az ipar kiesése miatt ez nem akkora gond, de másohl sem termelõ sem a hálózat még kiszolgálni sem képes.
Az is vicces, hogy nem szúr szemet, hogy ma egy átlagos benzinkúton van 5-8 állás és néha így is van olyan fõvárosi kút, ahol 30-40 méteres sor van. Csakhogy egy tankolás ma 3-4 perc alatt lezavarható. A villamos töltésnél nem. Tehát akkor hogyan is fognak a mai területen ugyanannyi kocsit tölteni vellannyal? Ja, hogy sehogy...
Az otthoni hálózatod is elbírja azt, hogy a szupergyors töltést kiszolgálja minden más mellett...? Az átszabást neked kell állni...
Az egy kurva nagy mítosz, hogy te majd leteszel 5-10 csatit és a jelenlegi infrastruktúra gyökeres átszabása nélkül te itt villanyautózni fogsz. Eleve ott kezdõdik, hogy a kedves politikusok tutira megadóztatják majd a villanyautót is majd valahogy, mert a motor hajtóanyag árában a fõ tényezõ az adó és járulék meg ÁFA. Asszed veszni hagyják ezt a bevételt. Lesz különadó a töltésre is, az ziher vagy akkor a költségvetés sok helyen szopik majd egy nagyot elõbb utóbb.
A villanyautó hívei nagyon rózsaszínben látják a világot fõleg úgy, hogy a legalapabb része, a villamosáram termelési módja sincsen meg az egésznek...