"EGYMÁS UTÁN veti be a hadosztályokat és NEM EGYSZERRE"
Abban lenne ráció, hogy nem egyszerre hajtanak végre egy parancsot. Erre volt jó a 3-ban, hogy "lefagytak" egy időre támadás után. Szerintem ezt annyival kellett volna fejleszteni, hogy támadás előtt lett volna egy tervezési és mozgási idő, ami azt szimulálja, hogy a megkapott parancs végrehajtását megszervezik, az alegységek harcrendjét kialakítják, felzárkóznak a támadási vonalba, lőszerkészletet, élelmiszert, benzint halmoznak fel, stb. Kellene ennek egy minimum idő (néhány óra), ami után megindulhat a támadás, de csak a tervezési idő végére csatlakozik be az összes hadosztály.
A támadás utáni "lefagyás" is jogos volt, csak azt szerintem egy néhány órás, fél napos idővel és orgcsökkentéssel lehetett volna helyettesíteni. Az egyes hadseregek, hadseregcsoportok számára viszont jó lett volna célpontot megadni (tervezési szint folyamatosan növekedik), abban az irányban támadva bónuszt kap minden hadosztály a tervezési szinthez képest. Ezzel szépen lehetne szimulálni, hogy a hadászati parancsot a hadsereg kapja, tervez, lebontja hadműveletire a hadtestnek, az pedig harcászatira a hadosztályoknak.
Persze a vérpistikéknek két kattintásnál bonyolultabb rendszert nem lehet létrehozni...