A lenti videóban jól elmondták és nekem is fura, hogy miért akarnak az emberek 2 hónap alatt minmaxolni egy évekre nyújtott / tervezett MMO-t. Mintha valaki WoW-ban amiatt problémázna hogy nem tud 2hónap alatt részt venni a Zandalar raid-en ami mögött 15+ évnyi kontent van. Vagy még mindig nem fogták fel a játékosok, hogy ez egy MMO és nem Diablo 4 :)
Más: Alt-ok, Cube, Boss Rush, Chaos gate, Ghost ship és a material vendor-ok segítségével nekem - oké volt benne némi szerencse is természetesen - nem volt különösebb gondom 1360-ig felhúzni a karamteremet (60-ról 70-re már más kérdés).
A gear fejlesztés egyébként sem ér sokat a gyűjtögetni valók / rapport, stb által adott baromi nagy mennyiségű stat/skill potion nélkül. Pont ezt mondja az említett videó is. hogy a gear fejlesztés-nek másodlagosnak kell lennie a horizontális tartalom mellett, lévén ez utóbbi sokkal többet ad eleinte és nélkülözhetetlen a későbbi tartalomhoz.