Hát, igen, ez egy anyagháború, amibe addig kell tolni a star ship trooper-eket, amíg az ellenfél nem tud többet ellenük küldeni.
Az ilyen "hangvételű" játékokat stratégiaiként szokták megcsinálni, mert nagyon nem életszerű, hogy a tápláléklánc legalján lévő túléli a háborút az első naptól kezdve - van ilyen is, csak az a határ másik oldalán, hadtáposként, vagy felcserként szolgál.
Már az életidegen, hogy az ekkora technológiai és mennyiségi fölényben lévő ne tudja kontrollálni ezt a helyzetet és fél napnál tovább kéne húznia a "végleges megoldást".
Sz'al, a hiteles, életszerű alapfelállás körülbelül olyan, mintha egy 19. századi sorgyalogos életét próbálnák meg bemutatni: ha kitört a háború és akkor már szolgálatban volt, akkor nem valószínű, hogy a békekötést is megélte, ha ennyire folyamatosan a sűrűjében forgolódott - vagy, ha "szerencséje" volt, akkor rokkantként vegetált már addigra...
Nekem továbbra is beleélhetetlen a játék "lelkivilága", így a felejtős kategóriában marad!
Mintha Irak próbálná meg legyőzni az USA-t a Sivatagi Viharban: nem lehetetlen, csak 10000x annyi katonára halottra volna ahhoz szüksége...