Pedig nem. Óriási, nem arányos különbség van a fegyverek hatékonyságában.
A 41-es nem aprít, apránként farigcsál, bár sok esetben (a sivatagi részen) szinte nem is sebez (csak szerencsém van mert egy mérgezős kardot használok, és améreg az sebez). tegnap este sikerült kiskilleznem egy 60-as sebzésű lánckardot, na azzal meg 3 ütés ugyanez a fajta mob.
Redditen úgy magyarázták - ha jól értettem - hogy a moboknak abszolút sebzéscsökentésük van, viszonylag kevés HPval. Mondjuk amikor egy 30-35ös armorú mobot ütsz a 41es fegyvereddel, akkor ütésenként sebzel mondjuk 6-10 HPt (kombókat most hagyjuk) viszont egy 60as fegyverrel meg a sebzés hirtelen 25-30 lesz.
Tehát mig a fegyver sebzése csak 50%al nött, a ténylegese sebzés 300-400% lett.
Végülis annyira nem rossz a rendszer, utólag visszetekintve megvolt az izgalomfaktor az elején és megvan a fejlődés érzése most, de ha nem lett volna némi háttérismeret - köszönhetően itt a forumon levőknek - akkor lehet 1 óra után kukában végezte volna a játék.
Pedig nagyon jó, csak ugye az embert elkeserítheti hogy a játék első 20 órájában nem tud leölni egy kezdőpályán lévő malacot - vagy ha sikerül is, kb zérő XPt kap érte :)
Az külön tetszik hogy a lények nem skálázódnak a játékossal, azt nagyon rühellem minden játékban...