Körülbelül 4 féleképpen el lehet jönni Ryker-től, amennyiben olvasod és felfogod, mik történnek a különböző történetszálakban, meg használod a meggyőzési képességet kombinálva HERO, NOBLE, Mystic stb. perk-ekkel. Majdnem mindenhol ki tudom dumálni magam, ami általában a legtöbb XP is, mivel utána még mindig le lehet gyakni aki nem szimpi :)
Az Advocatnál nekem komoly munka volt elérni, hogy egyáltalán harcoljunk, sokkal több lehetőség lett volna simán otthagyni. Csakhát Jahan régi haver, az ő kérése szent :)
A harcok során eszméletlen sok mindent be lehet vetni, összevissza lehet kavarni.
Ha ennyire frusztrál a nehézségi szint, miért nem veszed lejjebb?
Ez a játék amúgy semmit nem ér, ha nem olvasod végig az összes sztorit (Nem a könyvekre gondolok, csak a mesélésre), nem próbálsz ki több lehetséges párbeszédet, stb. Ez adja az egész esszenciáját, az egészen kiváló harcrendszer mellett.
A harmadik legkönnyebb (kb. standard) nehézségen kicsit izzadva, néha visszatöltve de azért simán lenyomtam Fort Joy-t.. Utána viszont amikor Dallis megjelenik, sehogyse bírtam megvédeni Malady-t (Gareth kb. egy idiótaként rohant összevissza ahelyett hogy segített volna), sokszori próbálkozásra. Itt visszavettem végül a nehézséget a második legkönnyebb módra, úgy már sima ügy volt.Érdekes módon Gareth is elkezdett nem gyengeelméjűként viselkedni, hanem taktikusan harcolni egyből.
Különösebben nem nehéz a játék, ha az ember a kényelmi szintjén nyomja :)