Nézzük.Mit nevezünk acélos menedzsmentnek?Itt van bevétel, kiadás. Az alkalmazottainknak fizu, amit időről-időre meg lehet emelni, akárcsak a tapasztalati szintjüket.
Be kell állítani a belépőjegy árát a parkba, valamint az egyes ride-ok árait. Ha túl drága, akkor kevesen fogják használni vagy csak bizonyos korosztály fogja használni.(feltéve hogy marketinggel becsábítottuk őket)
Gondoskodni kell karbantartásról, felújításról, szemétszedésről, kaja/pia/ajándék/csetres/stb ellátásról, ezek árait részletesen beállíthatjuk.
Kreatívnak is kell lenni, kicsit rá is vagyunk kényszerítve, hogy szép parkokat építsünk, ne csak az legyen, hogy egymás mellé lerakjuk az egyes játékokat.Tényleg, mi a helyes magyar szó a "ride"-ra vidámpark értelmezésében?Menet?
Ugyanis figyeli azt is, milyen a parkunk megítélése illetve az egyes ride-ok milyen környezetben vannak. Ha ezt 100%-ra hozzuk, akkor gyakorlatilag bármennyit megadnak érte a látogatók.
No, szóval elsőre komplikáltnak tűnik, de aztán rájövünk, hogy teljesen jó, gyönyörű szép,hangulatos, nem túl komplikált egyedi hullámvasutat sem építeni. Van a szokásos "Excitement", "Fear" és "Nausea" mérő az egyes ride-oknál, amiből elsősorban az elsőnek érdemes magasnak lenni, mert sikerült olyan hullámvasutat építenem második vagy harmadik próbára, hogy nem mertek rá felülni. Ezek kielemzésére rengeteg segítség van, megnézhetjük, mi okozza a félelmet vagy izgalmat vagy hol liftezik az utasok gyomra, amitől majd leszálláskor visszaköszön a sárgarépa
Szóval nagyon szép, hangulatos, kicsit olyan, mintha visszarepülnénk a gyermekkorba és egy mesevárost építenénk, ahol mások is szórakoznak.
Nekem nagyon tetszik, teljesen 3D-s, mindent kipróbálhatunk, nagyon jók a kameraállások, átlátható, ötletes, és aki nagyon kreatív, az csodákra lesz képes.