Ez sem egyszálas. De az openGL miatt annak tűnhet. A Vulkan-al az alkotó is rá lenne kényszerítve, hogy részfeladatokra bontsa a dolgokat. Szóval meg kell várni, míg a fejlesztők rájönnek, kitapasztalják a dolgokat. Nem csak ebben a játékban, hanem az összesben ahol áttérnek openGL-ről Vulkan-ra. Egy programozóból bazi nehéz kiirtani a begyakorlott mozdulatokat, legalább 100szor ellentmond mire feleszmél. És még akkor is a bevált módon oldja meg a feladatot.
Ha kicsi a map nekem sem omlik össze. Majd kb. 1970. környékén, ha pl. belezoomolok, vagy a vonat >=120-al betép egy sűrűbb részbe. Megnéztem az elszállásokat, kivétel nélkül access violation. Magyarán, bták lekezelni a pointer hibákat.
A fél gyermekkoromat Németországban töltöttem. Kedvencem a terepasztal volt, korlátlan lehetőségek voltak, és olcsó is volt, az összes zsebpénzem arra ment. 12 évesen TTL áramkörökből építettem meg az első vezérlésemet és biztosítóberendezést. Eleve adva volt, hogy mi lesz a gyerekből ha felnő. Az már más kérdés, hogy ez a játék így elég lehetetlen küldetés. De ha jól tudom, ki lehet kapcsolni a városok fejlődését. De az meg milyen már? Lehet, hogy a fejlesztők használták az optimalizációhoz.:)