A koncertezés azért van mert azzal "promózzák" az új albumot. Nem abból élnek. A nézők sem igazán szeretik, mert egy koncerten a néző az ismert számokat szeretné hallani élőben, és nem az 1 hete kapható még meg sem vásárolt lemezt. Ezt kell tudni ügyesen kombinálni. Egyébként meg olyan zenét kell csinálni amit megvesznek, nem csak egynyári slágereket. Vannak bandák akik turnéznak, sok lemezt adnak el, és a youtube-on is fenn van itt-ott. Kevés de van. Az igazi zeneszerető a számára kedves de még amatőr bandák lemezeit meg tiszteletből is megveszi, ezzel is támogatva őket. Viszont az tök jogos szerintem hogy a lejátszások után járó reklámbevételekből ők is részesülhessenek.
Azt mondjuk nem vágom hogy mi van mondjuk a 30 évvel ezelőtti olyan feloszlott zenekarokkal melyeknek már a kiadója is megszűnhetett. Pedig a lejátszások után járna a taps nekik is.