Nem értesz hozzá. Nincs mit megosztani, ha nem tud róla senki! Hiába töltesz fel bármit, legyen az akármilyen jó, előbb arra van szükség, hogy legyen aki megossza. Ugye nem gondolod, hogy a feltöltő 10db haverja van akkora tényező, hogy 20milliós nézettségig dominózza a videóját?
A sikerhez nyilván szükséges, hogy jó legyen amit csinál, de önmagában ez kevés (kérdezz meg bármilyen szakembert, mit mond a nép által favorizált idióta mondáshoz "A jó bornak nem kell cégér!"). Kell az a cégér, mert a jó bor is ott rohad meg a többi között, ha senki nem tudja, hogy létezik! Ahhoz pedig, hogy tömegek osszák tovább, először tömegekhez kell eljuttatni. Azt viszont sem te, sem más nem látja, mennyit toltak online kapmányba, hogy mennyit dobáltak rá adwords-okre, fb kampányokra! Abban persze igazad van, ha szar a produktum akkor hiába költ rá, de ez így volt mindíg is. Tolhatott egy kiadó akárhogy olyan szart, ami nem kellett senkinek, akkor sem lett belőle semmi.
De milliónyi contentből, befektetés nékül, néhány fészbúkos haverral senki nem fog betörni sehova!
Ott van pl. Sia. Ma már van olyan videója ami 1milliárd felett jár, de ha megnézed a csatornáját, már évekkel ezelőtt is töltögetett fel, mégis csak 20-30ezer volt a nézettsége. Pedig ő ismert volt a szakmában, 20éve van zenei pályán. Azóta ugrott meg, mióta beletették a pénzt.