Amit morális szempontból célszerűbb lenne úgy megközelíteni, hogy a gyártóknak figyelniük kéne arra, hogy normális szolgáltatásokat nyújtsanak a telefonjaikhoz, ha már elkötelezték magukat telefon gyártás mellett, illetve a vásárló "volt olyan hülye" és megvette az általuk fejlesztett, gyártott, reklámozott készüléket. Azért már nehogy a lekvár tegye el a nagymamát... Persze biztos meglehetősen naiv hozzáállás... :)
Másrészt inkább pénzfüggő a dolog, mert a felsőkategóriás telókra minden kijön 1-2 évig rendesen, az alsóbbakat pedig leszarják. Miért nem keres a hülye vásárló több pénzt, ugye? Hülye aki nem tudja/akarja/stb. megvenni a drága telót.
Harmadrészt nem értem, miért a Nexust hozod fel negatív példának, mikor arra jön ki minden leghamarabb és legtovább.