Én ennél a DLC-nél a koncepciót nem értem: új játékosok. Hány új játékos lesz 5 évvel a játék megjelenés után? Nem inkább a régi játékosok kedvében kéne járni? Már a "Tides of Avarice" is inkább az új játékosoknak íródott (legalábbis ott volt egy ilyen küldetéssor ami kvázi tutorial-szerű volt). A Boron DLC meg irtózatos mennyiségű munkát igényelt, de ott meg maga a faj nem lett bekapcsolva az univerzumba. Jó lett volna még pár kaput kinyitni azon a részen és kapcsolni a meglévő rendszerekhez. Egy új kapu a splitek felé, egy mondjuk egy xenon rendszer felé, egy meg talán az argonok felé. És akkor beindulhatott volna ott is valami élet. Senkinek nincs ideje kivárni hogy maguktól fejlődjenek. Lehetett volna ilyen HQ jellegű erőforrás gyűjtögetős feladat is, nem kellett volna túlbonyolítani. Leszállítunk x nyersanyagot a kapukhoz és kapcsolódik. Így az egész olyan felemás érzés volt a végére.
Új hajók jöhetnek végtelen mennyiségben, de mintha az ötleteik kezdenek kifogyni úgy érzem. A split, terrán dlc zseniális volt, az utolsó kettő meg mind hagyott keserű szájízt.
Lehetne még tovább fejleszteni az alapjátékot, és el kellene felejteni ezeket az "új játékosokat". De majd meglátjuk ha megjelenik, hogy valójában milyen lesz.