Igazából a videón nem animációs bug van, hanem vagy a karakter rig hibás, vagy a talaj van rossz helyen (vagy mindkettő). A karakter pozícióját a csípő helyzete határozza meg, a lábakat ahhoz igazítja a program (inverz kinematika). Ha a talaj valamilyen okból feljebb került vagy a csípő lejjebb, akkor a lábak jobban behajlanak a kelleténél.
Az animátor - és aki az animációt elfogadta - valószínűleg teljesen mást látott a szerkesztőben, mint a játékos a végleges programban. Ugyanez a helyzet az arc animációkkal.
Az ilyen hibákat szerencsére könnyebb javítani, mert csak az adott karaktert kell helyrepofozni, az animációkat nem kell újra legyártatni.
Feltételezem azért futottak bele ilyen hibába, mert a sok karakter variációt nem tesztelték minden létező szituációban.
Ez persze nem mentség egy AAA címnél, de hát ez lesz abból, ha túlhajszolják a fejlesztést és nem hagynak elég időt a tesztelésre.