Valoban viszont ujabban hianyzik a biztonsagi aramtalanito fokapcsolo es csak versenyautokon maradt kotelezo. (ott kivul is szokott lenni egy a tuzoltoknak) Ezt en a muszerfalra kotelezoen beraknam. (a Google is tett egyet a teljesen onvezeto autojaba, biztos ami biztos)
A masik gond, hogy ha a szoftver hibazik, akkor nem fogja letiltani a motorvezerlest akarhogy nyomjuk a feket. Ebbol mar volt jopar baleset es az, hogy 5 masodpercig nyomva tartva az indito gombot leallitja a fedelzeti rendszert az atx-es tapvezerles nem fog megnyugtatni, foleg mivel az is kepes megbiasodni. (e miatt lett az a par garazsbol onjarokent kitoro auto esete is)
Minel inkabb onvezeto egy auto annal inkabb szukseg van ezekre a veszleallitasi pontokra. Egy kormanykerek nelkuli, teljesen automata jarmuvet is meg kell tudni allitani a benne ulonek es nem szoftveres hanem (elektro)mechanikus uton.