Teljesen automata autora egyetlen elem kell a muszerfalra, a veszmegallito gomb. Ezt a google tokeletesen kifejlesztette a kis bohocorru demo kocsijukhoz. Egyebkent meg idealis esetben az emberek ugyis hatraforgatjak az ulesuket ha magat vezeti a kocsi. Lehet rakni hazimozi feluletet barhova, de az mar csak extra szolgaltatas.
Ember altal is vezetheto auto eseten pedig kell egy vezerlo elem, ami lehet joystick, kormany akarmi es idealis esetben a muszerfal a szelvedore van ravetitve HUD-kent. Ha mindenkeppen akkarnak fizikai kijelzot, akkor az osszes muszer helyere mehet egy nagy szeles kijelzo es arra mar olyan analog vagy digitalis muszert rak a szoftver amilyet akar. Ez a klasszikus fly by wire glass cockpit megoldas a repulogepiparbol. Hiba esetere itt is kellene a nagy piros fizikai gomb, ami megallitja a jarmuvet.
ps: Hibrid megoldas amikor ember vezet, de a szoftver betartatja az osszes szabalyt, tehat nyohatod a gazt, de nem fogja tullepni a sebesseghatart, rahuzhatod a kormany egy gyalogosra, de nem fogja elutni, stb. Az engedelyezett korlatokon belul pedig az ember tudja allitani a parametereket, tehat pl. elterhet az ut kozepvonalatol, mehet az idealis iv mellett is ha akar, de csak a biztonsagos tartomanyban. Valoszinuleg egy ido utan az osszes embervezette kocsi is igy fog mukodni amikor kiepitett utakon halad, mas teljesen automata autok kozott. Az emberek meg valoszinuleg egy ido utan megunjak, hogy nagy sebessegnel, mar csak par milimetert tudnak kezzel modositani az idealis haladasi vonalon es semennyit a kovetesi tavolsagon, max. a savvaltast tudjak a lassu es a gyors savok kozott egy jobra/balra nyillal allitani (az ujabb teslak ezt mar valamennyire tudjak is), mivel varhatoan minden emberi beavatkozas csak novelni fogja a celhoz valo eljutasi idejuket, mert az auto ilyenkor kevesbe optimalis utvonalon megy. (ha azt mondjuk neki, hogy kerulouton menjen, akkor ugy fog, ha a kapaszkodosavba kuldjuk amikor lenne hely menni a belsoben is, akkor ott fog cammogni a kamionok kozott, stb.)