Puzsér leragadt a TV/Rádió spotoknál, ebből vezet le mindent, holott a reklámozás egy hihetetlen széles eszközpalettával rendelkező rendszer. Pl. a zenei ipar az utóbbi években már többet költ playlist makerek "lefizetésére", mint hagyományos média reklámokra, miközben az emberek imádják az előre összeállított playlist-eket, amivel így nem nekik kell szarakodni. Vagyis, mindenki jól jár, a kiadó is mert bejuttatja az előadóit egy nagy nézettségű csatornára, az előadó is, mert publicitáshoz jut, a playlist maker is, mert pénzt keres, és a userek is, mert készen kapják a szerkesztett műsort. Mi itt a probléma? Puzsér ezekről a jól működő reklámozási módokról persze nem vesz tudomást, mert borulna a gyűlölet kampánya amiből él!
Friss kutatás szerint már Magyarországon is a béka segge alá konvergál a TV-s médiafogyasztás, jelenleg 28%-kon áll mindössze. Egészen másként jutnak már el a cégek az emberekhez, melyek között persze van gusztustalan is, de van számos teljesen jól működő is. Reklámnak minősül egy termék teszt is, vagy a rengeteg netes cikk -bármiről szóljon is-, melyekben konkrét termékek és szolgáltatások jelennek meg. Maga a reklám abból a szempontból fontos, hogy az információ eljuthasson az emberekhez. Másként honnan a fenéből tudnád, milyen TV-t, autót, babakocsit, vagy bármi mást vegyél, ha azt sem tudod, hogy létezik egyáltalán valahol a világban? Ismétlem, tegyük most félre az idióta TV spotokat! Puzsérral éppen az a baj, hogy ebből az egyébként rendkívül apró szegmensből vezeti le a mondandóját, nem csoda, hogy többszörösen téved.
De ha konkrétan vizsgáljuk a TV/rádió spotokat, akkor is rájöhet az ember, hogy árnyaltabb a kép itt is, mivel 10-20 másodpercben nem kis kihívás olyan anyagot összerakni, ami felkelti az érdeklődést! Hosszabb nem lehet, mert akkor az a baj, miközben 15 másik cég is reklámoz melletted és ítt kéne valahogy eljutni a vevőig. Puzsér az a fajta kritikus, aki elmondja az egyébként sem túl bonyolult féligazságot, de ezekről az egyébként fontos gyakorlati kérdésekről már rgyáltslán nem vesz tudomást, megoldásokat pedig egyáltalán semmire nem tud mondani!