Persze tudnak ilyet csinálni, ami azért sokkal megbízhatóbb, mint egy sima autó és a rendundancia, a felhasznált anyagok, és az emberi!!! szakember nyújtotta biztosítás költségei miatt olyan drága. De mi most egy WV Polo szintű járműről beszélünk ugye.
Repülőgépeknél, ahol négyszeres biztosítás van, + két pilóta is ott van, hogy beavatkozzon azért néha néha előfordul, hogy pl a rendszer egyszercsak útvonal magasságon, vagy épp felszállás közben az egyik hajtóművet átkapcsolja sugárfék üzemmódba. Ilyenkor persze mondhatjuk, hogy ez is emberi hiba, mert miért nem tudta a pilcsi, hogy mit kell tennie?!
Szerintem te úgy dobálózol ezekkel a dolgokkal, hogy nem vagy tisztában azzal, hogy az említett példáidnak semmi köze a hétköznapok során, háztartásban, közúti közlekedésben alkalmazott technológiák szintjéhez.