A kopasmero belyegek integralasa jo otlet, viszont a kompresszort a gumiba tenni eleg nagy suletlenseg, mivel igy az auto kevesbe rugozott tomeget novelik. Egyszerubb lenne a guminyomas erzekelo es korrigalo fedelzeti rendszerhez kotni. Valoszinuleg itt a forgo kerek es a kerekagy kozti nyomasszigetelest akartak azzal megsporolni, hogy mindent a kerekbe tesznek es magneses csatlassal viszik at az aramot es a kommunikacios jelet a jarmurol, igy nincs se csuszo kontakt, se tomites az allo es a mozgo reszek kozott. Cserebe viszont jo draga es meg egy kerekagyba integralt rendszer is problemas, de itt raadasul a felnibe kerul az egesz es meg a kerekagyat is at kell alakitani ahhoz, hogy kapjan tapot es tudjon kommunikalni. Nem biztos, hogy ez megeri. (a sima kopaserzekelot ha rfid-sre csinaljak, akkor egy a kerekdobra epitett szenzor is le tudja olvasni, az auto szethack-elese nelkul)