Az alap felvetés az volt, hogy a kocsi átadja az irányítást mert gond van. Tehát nem biztos, hogy bele fog szólni az asszisztens a dologba. A kezelő meg csak értékeket fog látni. Teljesen más érezni a dolgot, mint csak értékeket leolvasni a kijelzőről. Egyébként ezek is fel tudnak dőlni (és ezekben ott ült a vezető, látta a műszereket, segített neki az asszisztens stb..)
Autók: azok is borulnak. Te benne ültél, biztosan nem csináltál volna olyat, amit akkor bátran megtennél ha nem ülnél benne ;) És nem kell ezért segg hülyének lenni, elég egy rosszul megválasztott sebesség a kanyarban egy sz@r ív, a járdasziget megdob és a kocsi már tetőn is van. És ezt semmilyen 3 betűs nem tudja megakadályozni ui. ő szerintük határértéken belül voltál. Ha már kocsinál tartunk: elég ha 140-el rámész a vízre, a kocsid felcsúszik rá, és a 3 betűsök ismét nem tudnak semmit tenni ellene. És még kismillió olyan helyzet van amikor ezek a technikák ott helyben csődöt mondanak. Mondom ezt úgy, hogy az én kocsim is tele van ilyen cuccokkal. Tudni kell vezetni ez tény, de ezek a cuccok sem mindenhatóak és aki vakon bízik bennük az lehet nagyon fog csodálkozni, hogy nem úgy mennek a dolgok ahogy ő azt elképzelte.