"Tablet helyett lenne kisebb tablet részletes beállításokkal (amihez nem lenne szükséges vezetés közben hozzáérni) plusz száz gomb a fontosabb funkcióknak."
A nagy tableten jobban latni a terkepet, tehat a nagy kijelzo az igazabol csak elony. Gombok tekinteteben pedig szerintem ami nem fer el a kormanyoszlopon, azt nem kellene menet kozben piszkalni, tehat siman mehet a szerviz menube.
Magam reszerol egyebkent azt tartom jonak, hogy navigacio a kozepso nagy erintos panelre, muszerfal a kormanykerek moge, nem erintos kijelzore, minden fizikai kezeloszerv pedig a kormanyoszlopra keruljon. A beallitasok, pl. legkondi pedig csak allo helyzetben vagy vezeto nelkuli 100% autonom modban legyen elerheto. Ez azt jelenti, hogy gyakorlatilag mozgas kozben zarna az erintokijelzo mukodeset es ha a sofor leveszi a kezet a kormanyrol, akkor megallitana a jarmuvet. (kifutassal, elakadasjelzovel) Egy szelvedos HUD jobb lenne, de annyival dragabb es bonyolultabb, hogy nem igazan eri meg hasznalni.
"Egyetlen dolog miatt terjedet el: olcsóbb, mint műszerfalat tervezni és készíteni."
Jelentosen olcsobb, gyorsabban fejlesztheto es konnyebben bovitheto uj funkciokkal. Sajnos pl. ezert hagyta el a Tesla az olcsobb autoiban a sofor kijelzojet es rakta pl. a sebesseget is a kozepkonzolra, mert annyival is kevesebb alkatresz kell a kocsiba. Mostanra odaig jutottak, hogy mar menetiranykapcsolo sincs nemelyik autoban, azt is szoftver, illetve par elrejtett tartalek erinto gomb helyettesiti. (az utobbi kijelzo serules eseten kell a parkba, uresbe, elore es hatremenetbe, valamit vontatasi modba rakashoz, mivel egyebkent mar kezifek kar/pedal sincs)