"Tisztában vagy a gépjárműautomatizálás szintjeivel (SAE szintek) és azzal, hogy honnan számít valami önvezetőnek és meddig vezetéstámogató rendszer? "
"akkor ahogy látom tehát nem kérdés a továbbiakban az, hogy hivatalosan a Tesla önvezető-e, vagy sem?"
Úgy látszik Nexus nincs tisztában. Az ui. soha nem is volt kérdés hogy mi a jogi helyzet.
Te hadakozol valamivel amit senki nem vitat. (tipikus)
"Azt nem vitatom, hogy egy ilyen vezetéstámogató rendszer (LVL 2.) akár statisztikailag is biztonságosabb-e"
A kérdés az volt hogy amikor L3 módban megy az FSD, technikailag ez vezet, nem az ember. Vitatod-e hogy ebben a módban is jobb beleseti statisztikát produkál mint az emebrek?
"Nade a kérdésem, hogy gyak hány km-enként kell kivenni az Autopilot/FSD kezéből a kormányt miért is fontos?"
Megvannak erre az adatok. Ha az L3-tól azt várod hogy L4 vagy L5 legyen akkor ismét csak arról teszel tanúbizonyságot hogy fekete-fehérben tudsz kondolkozni és nem ismered az autonómitás szintjei közti különbségeket.