Ahogy ND, úgy te is rosszul használod az önvezető kifejezést, tehát a felvetésem nagyon is helyénvaló. Mellesleg a cikk egy jogi esettel foglalkozik, ha nem tűnt volna fel. És a lényege pont az, hogy a júzer kb azzal védekezett, támodott lényegében ahogy ti is értelmezitek a kérdést, az ő esetében hogy az önvezető nem önvezető.
A Tesla pedig kimondta, amit én is próbálok veletek megértetni, gyak zéro sikerrel, hogy így van, igen, mert ez NEM az!
Jogi szempontból pont a LVL3 szint a legkritikusabb, hiszen az már nincs előírva, hogy aktív vezetőként, gyak kéz a kormányon kell a rendszert a sofőrnek felügyelnie. Azonban a felelősség, és a beavatkozás kötelezettsége még is terheli. Eldönthetetlen, hogy mi a júzer felelőssége, amikor egyet pittyen, hogy vedd át és már csattansz is a kamionba, akkor kinek lesz a hibája.
Nemmondod, én nem találtam ilyen viszonylag friss adatokat.