"úgy te is rosszul használod az önvezető kifejezést,"
Szerinted rosszul. Ez nem egy egzakt tudományos definició, hanem leginkább az az állapot amikor az autó az ember beavatkozása nélkül halad.
OK. Ezek szerinte a rendszer jósága kapcsán vitaképtelen vagy már csak a jogi/marketing elnevezéseken lovagolsz.
"Eldönthetetlen, hogy mi a júzer felelőssége, amikor egyet pittyen"
Egyébként nem, ezt a jelenlegi statisztikák is a rendszer hibájának könyvelik ha átadás után x másodpercen belül baleset történik. Abszoltúl meghatározható egy handover idő ami alatt a user-nek át kell vennie az iránytást egyébként az autó leáll.
A közlekedési balesetek elemzése mindig egyedi, a user akkor lesz büntetőjogilag hibás ha nem tudta hozni azt az elvárható szintet amit egy ember tudhat ha figyeli az utat és átveszi a kontrolt ha a gép szól vagy olyat lát ami miatt egyértelműen át kell vennie. Az elv realtíve egyszerű, de mindig a konkrét esetet kell kiértékelni hogy hozta-e az adott ember azt amit az adott önvezetési szint kapcsán megkövetelnek/elvárható tőle. Azért senkit nem vonnak felelőségre ha egy megoldhatatlan helyzetbe kerül.