Gúgli a barátod, ha érdekel! Én csak jeleztem, hogy a tudásod meglehetősen szegényes. Hogy van-e benned törekvés a tanulásra az a te dolgod.
Baleseti felelősség
Csak ismételni tudom magam. A világon általában max LVL2 szintű szabályozás van, itt a vezető, az ember a felelős. Mindíg. Pont.
1-2 helyen, USA államban/országban van valami 3. szintű szabályozás, az ehhez kapcsolódó típusengedélyt 1-2 jármű kapta meg. Tudtommal Tesla modell nincs benne.
Statisztika
Ez másik oldalon felmerült vitatéma, az általános közlekedési statisztikai adatok összevetése az Autopilot/FSD használata vonatkozóan a Tesla által prezentált adatokra. Ott megkaptad a választ.
Én viszont továbbra sem kaptam meg a választ, az én kérdésemre:
"Tehát milyen adatokat adott ki arról a Tesla, hogy FSD esetében hány km-enként kell beavatkozni a vezetőnek egy könnyebb szabálysértés/koccanás, és egy életveszélyes helyzet elkerülése érdekében?"
Tehát nincs ilyen adat. Köszönöm.
Vagyis amivel próbáltad a jogi kérdést kiütni, az az a technikai alkalmazhatóságra nincs konkrét adatod!