A kljelentésed az volt, hogy azért fogalmazol pongyolán, mert az önvezetés szintjeinek nincs egzakt definíciója.
Én jeleztem, hogy de igen van. Most meg nekiállsz itt játszani a hülyét.
Ember, mit nem értesz azon, hogy vannak a vezetés automatizálás szintjei(átfogóbb kategória), amin belül egy jármű tartozhat vezetés támogatási rendszerrel rendelkező kategóriába (LVL2-ig), és LVL3 felett minősülhet önvezetőnek. Nem vagy képes megbírkózni a különböző halmazokkal?! :O
Én tudok angolul, te belőled hiányzik az értő olvasás képessége, meg nekem marhára úgy tűnik, mintha a SAE kategórizálással tényleg most találkoznál életedben először. Ami tekintve, hogy évek óta írogatsz ebben a témában elég szégyen, hiszen az alaptudásod ezekszerint a mai napig hiányzik ehhez.
Köszönöm, hogy ezzel gyakorlatilag a tudásod hiányosságára vonatkozó kijelenetésemet igazotad, részemről a kérdést lezártam.
Baleseti felelősség
Nem én mantrázok, hanem te nem vagy képes ésszerűen érvelni az álláspontod mellett, ami mi is pontosan?, kifejteni azt. Nincs miről vitatkoznom ezáltal.
Azt amit a bíróság vizsgál annak pontosan az az alapja, amit írtam, hogy a jelenleg engedélyezett szintig mindíg az ember vezet!
Tekintve, hogy érdemben nem tudsz hozzászólni részemről lezártam.
Tehát a kérdésre vonatkozóan semmilyen adatot nem tudsz produkálni, ezért inkább más fórumra próbálod terelni a beszélgetést.
Hmmm. érdekes megoldás, de ugye szerinted sem minősül ez válasznak.