1. "hogy most átmész ilyen szinten grammar náciba"
Lol ahogy mondtam te kezdted el. Pl ezzel:
"A kljelentésed az volt, hogy azért fogalmazol pongyolán, mert az önvezetés szintjeinek nincs egzakt definíciója.
Én jeleztem, hogy de igen van. Most meg nekiállsz itt játszani a hülyét."
Továbbra is várnám az általad használt önvezetés kifejezés egzakt definicióját! Mivel ezt láthatóan nem tudtad megadni így kijelenthető hogy a nyelvészkedési szálad (amit te nyitottál) egy csúnya felsüléssel végződött a részedről. Ahogy már mondtam ismét csak egy szép nagy öngólt rúgtál. Lol.
2. "addig a bíróság, egy baleset tárgyalásakor, akár eseti szinten, akár általánosan, nem vizsgálhatja az ember és az ÖNVEZETŐ JÁRMŰ felelősségi viszonyát, merthogy ez a jármű NEM AZ!"
A bíróság az elnevezéstől függetlenül megvizsgálja a beleset okát, ez lehet az hogy az FSD módban lévő Tesla SW(vagy akár HW) hibásan működött, ekkor a volán mögött ülő embert semmiféle büntetőjogi felelősség nem terheli (és persze lehet olyan eset is ahol igen). Ez jogilag nem más minthogyha meghibásodik a tempomat SW-e akkor a sofőr nem felelős. Úgy tűnik ismét csak az önvezetés szóba próbálsz menekülni itt is. Megadnád végre hogy mit értesz alatta?
3. "az ember és az FSD-t használó Tesla között NINCS szignifikáns különbség, az NEM biztonságosabb"
Nexus6 volt aki megállapította hogy az FSD és az emberi sofőr azonos jóságfokkal vezet.(Ezek szerint vannak olyan adatok ami alapján ez megállapítható volt.) Azonban nem tudja a két számot megmutatni ami alapján a kijelentését tette. Megállapítható hogy ez egy üres légből kapott Nexus6 bemondás volt ismét. Próbál az adott pontból elmenekülni.