Ezekszerint nem érted a saját magad által belinkelt táblázatba foglalt kategóriák tartalmát?
Többet én sem tudok hozzátenni. Amúgy én láttam magyarul is megfogalmazva.
Szal ha ez nehézségeket okoz, a helyedben elgondolkodnék, hogy a témához a továbbiakban egyáltalán ne szóljak hozzá. Javaslom fontold meg.
Te kezdtél el nyelvészkedni a konkrét kifejezéseket illetően: önvezetés vs vezetés automatizáltság szintjei. Én végig szemantikai alapon maradtam.
Az hogy ezt a táblázatot minek nevezzük az a tartalmát tekintve, konkrétan hogy melyik szinttől minősül egy jármű önvezetőnek és meddig számít csak fejlett vezetéstámogató rendszernek, irreleváns!
Baleseti felelősség
Iiiigen! Mit akarsz mondani!? Amikor, újra ismétlem NINCS SAE-LVL2 fölötti szintű ÖNVEZETŐNEK engedélyezett jármű forgalomban.
Ergo nincs olyan eset, hogy az önvezető rendszer hibásan működött, a vezetőt nem terheli felelősség. Olyan viszont van, hogy a vezető a hibás, mert nem kellő figyelemmel vett részt a forgalomban, ezért nem tudott beavatkozni a vezetéstámogató rendszer hibás működésekor! Lásd aktuális, a fórum alapját képező cikk. Ha még nem olvastad, javaslom bepótolni, roppant tanulságos. XD
"Tehát a kérdésre vonatkozóan semmilyen adatot nem tudsz produkálni, ezért inkább más fórumra próbálod terelni a beszélgetést.
Hmmm. érdekes megoldás, de ugye szerinted sem minősül ez válasznak.