Ez volt az a kvp korábbi megjegyzésére a #12-ben adott kijelentésem, amiből kiindultunk:
"Ha egy LVL4 szintű autónál be kell avatkozni azon az út szakaszon, amelyen az LVL4 szintű önvezetésre jogosult, akkor az a jármű eleve nem rendelkezhet LVL4 minősítéssel!!!"
Szóval az egy dolog, hogy a Tesla Autopilot/FSD egy adott, esetleges, véletlenszerű rövid távon képes-e egy NEM JÓVÁHAGYOTT LVL4-szerű múködésre, miközben az egyéb körülmények változatlansága ellenére egyszercsak random módon bakizik, vagy kiszáll, ártadja a vezetést. Márpedig a videókból pont ezt látjuk. Amely sajnos az egyetlen információforrás, tekintve, hogy mint ezerszer jeleztem a Tesla NEM ad ki arra vonatkozó statisztikát, hogy hány km-enként kell átlagban a vezetőnek vagy magától, vagy a rendszer kérésére beavatkozni és ezzel milyen súlyosságú baleseteket kerül el. Ezen felül tudomásom szerint a cégnek nincs a hatóságnál adott XY területre/útszakaszra (és adott körülményekre) szóló LVL 4 engedélyezésére vonatkozó beadványa, amely teljesítéséhez kapcsolódóan képes a hatóság által meghatározott követelmények teljesítésére. Ettől kezdve akár kvp, akár a te spekulációd arra, hogy a Tesla képes-e LVL4 szintű működésre totálisan megalapozatlan!!!
Tehát hol látod a kijelentésemben, azt, hogy a LVL4 szintű ODD CSAK és kizárólag geolokáció alapú!???
Mondom a videókban a bakiknál, beavatkozásoknál, vagy balesetekhez kapcsolódó leírásokban azt látjuk, hogy a Tesla vezetése közben nem volt változás az ODD szempontjait illetően, nem jött jégeső, vagy tört ki zombilázadás csak simán bele akart hajtani az álló kocsikba, vagy átment a szemközti sávba (illetve a júzer eleve olyan körülmények között használta, amelyet a jelenleg LVL2-höz deklarált ODD SEM fed le).
Mint többször jeleztem a szövegértésre totál képtelen vagy és/vagy nyilvánvalóan csak trollkodsz, amikor a szövegkörnyezetből kiragadva elkezdesz egy egy mondattöredéken rugózni és így gyak csak saját magaddal "vitatkozol". Amibe ha ez nem zavar én többet nem is szólnék bele, el vagy te magadban is.