Tudsz olvasni? Nem általánosságban beszéltem. Az idézett szöveg konkrétan kvp #7 hsz-ére ment, ahol azt fejtegette, hibásan, hogy a TESLA! (ismétlem, talán leesik: konkrétan A TESLA!!!) miért LVL 4!!!
Szerinted!?
"Ha egy LVL4 szintű autónál be kell avatkozni azon az út szakaszon, amelyen az LVL4 szintű önvezetésre jogosult, akkor az a jármű eleve nem rendelkezhet LVL4 minősítéssel!!!"
Ismétlem gyengébbek kedvéért ez konkréta A TESLA-ról szól!!!
Másrészt általánosan, a mondatom NEM a LVL4 üzzemmódból való kilépésről szól, hanem egy jelen levő emberi vezető beavatkozásáról. Érted a kettő közötti különbséget. Leesett végre?
Az hogy a beavatkozást megelőzte-e a rendszer saját maga által kezdeményezett kilépése (mert nem adottak pl. a LVL4 szintű múködés feltételei) vagy a jelen levő sofőr magától avatkozik bele, gyak azért is másodlagos, mert ismétlem, nem tudom ez feltűnt-e, de a Tesla a földkerekség semmilyen részén nem rendelkezik LVL4 szintű műkodési jogosultsággal!
"Akkor rögzíthetjük hogy adott útszakaszon is bárhol kiléphet a LVL4(ha pl. csőtörés van), és azt várja hogy valaki avatkozzon be. Ettől ez még Level 4. Stimmt?"
Majdnem. Megjegyzem elég pongyola a megfogalmazásod!!!
Javaslom ismételtem, hogy olvasd el a #17 idevonatkozó részét.De akkor csak a kedvedért, és akkor most beszéljünk általánosan:
LVL4 esetén úgy kell tudnia kilépni/a forgalomból leállnia, hogy nem számíthat arra, hogy "valaki" (ki ez a valaki, a postás?) konkrétan vezető beavatkozzon, mert hogy LVL4-en egyik fedélzeten tartozkodó ember sem minősül vezetőenek és nem is jogosult a beavatkozásra!!! Ha a jármű kilépett, akkor értelem szerűen (gyengébbek kedvéért ismétlem: ÉRTELEM SZERŰEN) már nem LVL4 szintű, és az ott tartózkodó emberek sem biztos, hogy alkalmasak/jogosultak gépjármű vezetésre.
Az már csak hab a tortán, hogy ismétlem, szigorúan gyengébbek kedvéért:
"NINCS jelenleg egyetlen országban sem engedélyezett (nem kísérleti) forgalomban levő LVL4 jármű..."