Nyilván a Tesláról van elsősorban szó, de "sajnos" a megfogalmazás általánosan is igaz.
Újra, gyengébbek kedvéért, vagyis csak NEKED, ha adott LVL4 használatára feljogosított útszakaszon bármilyen okból (lásd ODD) az emberi vezetőnek be KELL avatkoznia a jármű működésébe (mert hibázik a rendszer, vagy mert úgy áll le), vagyis a járműben gyak muszáj tartózkodnia egy emberi vezetőnek, akkor az NEM LVL4 szintű a jármű, akár teszla (gyak kvp kijelentésére reflektálva), akár általában bármi. Ismétlem ezredszer, itt a vezetpői beavatkozás tényén van a hangsúly, az hogy ez mi miatt (ODD) történik, az gyak irreleváns ehhez képest. Nem tudom mit nem értesz ezen.
Apróság, hogy sehol a világon még nincs LVL4 szintre engedélyett (nem kísérleti) jármű.
"De még ezzel egyetemben is buktál mert nem zárható ki hogy a Tesla LVL4 ODD -je is tartalmazna majd olyan elemet ami alapján kérhet egy adott útszakaszon külső beavatkozás, ettől az még L4 lenne."
De, ponthogy kizárható, hogy az legyen az adott útszakaszon, ha be kell avatkozni. A fentiek rávilágítanak arra, hogy nyilvánvalóan NEM vagy tisztában a LVL4 jellemzőivel, emberi szereplő, működés korlátozottsága, stb. Ajánlom az általad belinkelt SAE táblázatt további elmélyedt tanulmányozását.
Az amin rugózol/trollkodsz az ODD tekintetében nyilvánvalóan a fentiek tekintetében tehát továbbra is irreleváns. Pláne hogy amint azt a megfogalmazásod is elárulja a Tesla ODD-jét sem ismered részleteiben és így azt sem tudod megítélni, hogy az miben tér el egy általános ODD-től, ha létezik ilyen egyáltalán. Magam részéről ezt a kérdést lezárnám.