Félreérthetően fogalmaztál. A külső beavatkozás alatt, tekintve, hogy erről volt eddig szó, én a járműben tartózkodó emberi sofőr vezetésbe történő beavatkozását értettem.
A pontosított értelmezés véleményem szerint az elsődleges téma szempontjából irreleváns - vagyis hogy egyáltalán LVL4 szintű önvezető-e a Tesla, ha szükséges, hogy be kell avatkozni? Nyilvánvalóan NEM az.
Ráadásul a felvetés csak elpúderezi az alapszitut, tekintve, hogy az SEM önvezető, ha NEM egy számítógépes program vezet, hanem távirányítással egy emberi sofőr. Az, hogy ez egy olyan szükségmegoldás, amely a LVL4 alapvető tulajdonságaiból következik, nevezetesen, hogy alapesetben NINCS a fedélzeten jogilag és technikailag vezetésre alakalmas személy, az nem jelenti, hogy az LVL4 szintű önvezetés önvezető funkciójának tekinthető ez a távirányításos megoldás. És nem inkább csak valami LVL4-ből történő kilépés utáni szükség/vész üzemmódnak.
Már a kérdésed is félrevezető, illetve irreleváns, tekintve, hogy NEM arról volt szó az alapkijelentésemben, hogy mit csinál a Tesla, a jármű, hanem hogy a fedélzeten tartozkodó vezetői jogosultságú személynek BE KELL avatkoznia, ami értelem szerűen kizárja, hogy a jármű ebben az esetben LVL4 önvezetőnek legyen tekinthető.
Értem én, hogy előbb megpróbáltál beletrollkodni, hogy a LVL4 jogosultság nem csak földrajzilag meghatározott, majd aztán hogy de az a fontos, hogy mit csinál az önvezető autó. Csak épp az én kijelentésem egy emberi sofőr tevékenységére vonatkozott, akinek az LVL4 meghatározása értelmében gyak semmi keresnivalója beavatkozó személyként a fedélzeten!
Szal most akkor már akár igazat is adhatnál, vagy csak kimondhatnád, hogy ez triviális! ;)