ez igy egyáltalán nem kell, minek beletenni plusz pénzért egy semmire nem valo dolgot amire még fejlesztést is szánnak, söt nem elég, hogy nem csinál semmit még hibát is okoz, ha leállitja a jol mukodo autot csak mert rossz helyre teszem a semmire nem valo váltobotot? ez mennyire nagy baromság már?
Ugyan olyan nagy hulyeség, mint ,h ogy kötelezik az elektromos autokat arra, hogy fake hangot adjanak ki 50km/h-ig csak mert halkak és , hogy igy biztonságosabb a gyalogosokra nézve.
Csak nem tudom, hogy a kedves jogalkoto járt e már gyalog autok között és meg tudta e különböztetni egy uj benzines és egy elektromos autot amikor csak gurul az utcán 30-al ahol gyalogosokkal találkozhat? Mert kb semmi különbség nincs a legnagyobb zaj forrása nem a motorhang hanem a gumi gördulése az uton vagy a kasztni egyébb részeinek a zaja, és az elektromos auto sem hangtalan annak is van egyfajta visito hangja amikor megy.
Tehát ez is egy felesleges fejlesztés .
ÉS aki elektromos autot vesz az esetleg pont azért venné, mert csendesebb , nem azért akarja megvenni, hogy a hangszorobol hallja a nyivákolást.
Azt meg megint nem értem, hogy hogy gondolják, hogy majd ugyan olyan hangot tudnak egy hangszorobol kiadni mint egy benzin motor a kipufogoval.
Ha ugyan azt a hangnyomást akarják elérni akkor szinte az egész autoba tele kéne pakolni hangszoroval és kellene még plusz akksi ami meghajtja.
Ugy is mindenki a hatotávra panaszkodik, de mégis telerakják felesleges elektromos dolgokkal ami csokkenti a hatotávot. vagy csak látvány elem és ha mást nem akkor fényszenynezést okkoz, de a belso világitások meg a vezetés biztonságára is kihat ha este bármilyen fényforrás csokkenti a vezető kilátási távolságát , ezáltal a veszély észlelését és reagálását.