"de ha élvezkedni akarsz, átélni az irányítás mámorát"
Ezzel a cellal inkabb csak a zart versenypalyan szabadna menni. A legtobb balesetet a reszegek utan az utcai versenyzok okozzak. Mert elmeny nekik amikor eppen nem sodrodnak ki a kanyarban. Aztan neha megis es akkor megolnek 1-1 arra jaro csaladot jarulekos karkent. Aki elvezkedesbol vezet az pszihologiailag alkalmatlan a forgalomban valo reszvetelre.
"Látszik hogy nem ültél még pdk váltós porsche-ban..fingod sincs neked semmiről."
Ultem, bar csak utaskent egy kozel 30 eves, inkabb versenyhez valo gepben. Rangat a valto ha nem jo a fordulat a valtaskor (mert az idiota sofor manualis modban jatszik vele) Szegeny motor meg fol-le porog a gyors valtasi sorozatnal. Egy elektromos auto (a benzin elektromos soros hibridek is) ellenben teljes nyomatekkal indul es teljesen sima a gyorsulasa a teljes sebessegtartomanyban. A 70 eves benzin hidraulikusoke is. (bar ott meg nagy volt a loero veszteseg a konverteren)
A hidraulikus kuplung egyebkent a 40-es 50-es evek design-ja amerikabol es mar akkor hasznaltak dupla kuplungot. A ford T-ben pl. 4 volt 1908-ban, bar azok meg szarazon. Ezek 70-100 eves megoldasok es mara mar nagyon elavultak. Egy sima Tesla fele 3 fazisu AC mororos Tesla auto allva hagyja oket. (a teslakban a villanymotor a diferencialmuvet hajtja kozvetlenul es teljesen sima a gyorsulasa, lapos nyomatekgorbevel)