A balesetek nagyreszet a reszegek es a versenyzok okozzak. Ebbe beletartoznak a gyorshajtok is. Es igen, vannak reszeg gyorshajtok is, de kulon-kulon is problema.
"Képzeld a napokban vettem egy élmény autót magamnak mert szeretek vezetni. Na akkor szerinted én egy pszichológiailag alkalmatlan ember vagyok..."
Versenypalyan lehet menni vele. De aki a kapcsolgatassal szorakozik, annak kevesebb ideje marad az utat es a tobbi kozlekedot figyelni. Kezi valtos kocsival eleve nem lenne szabad olyan gyorsan menni, mint egy automataval. Ezert egy sebesseglimit a kezi valtos jarmuvekre siman felkerulhetne. (palyan 80, uton 50, varosban 30) Zart versenypalyan mehet amennyivel csak tud, ott van bukoter es nincs civil forgalom.
"De ha gondolod, hozd a Teslád, és hozom a saját vasamat és jól megnézzük itt a Pilisben, hogy melyik a jobb kanyarvadász. ;)"
Na pont ez a hozzaallas ami miatt annyi baleset van. A Pilisben nem kanyarvadaszkodni kellene, hanem nagyon ovatosan vezetni. Igy elkerulheto lenne a sok baleset, amikor egy kocsi kiegyenesiti a kanyart vagy beveszi, de atmenve a szembesavba es elcsapja a szembe jovo szabalyosan kozlekedot. Tehat aki ilyen helyen az ovatos es lassu helyett dinamikusan vezet, az veszelyes masokra es nem lenne szabad jogsit kapnia.