Az, hogy egy gép nem kerül veszteség listára, de súlyos sérülése/műszaki állapota miatt aktuálisan nem bevethető, az lehet, hogy a kis könyvedben NEM szerepel. Lehet hogy fél év múlva, bevethető állapotba hozták, de akkor már ki emlékezett a hadműveletre. Viszont egy esetleges atomháborúban addig ugye nem tudott volna feladatot végrehajtani.
SR-71
Ezt szimplán egy hatalmas tévedés, hogy mennyi volt ezeknek a gépeknek az RCS értéke, még én is több nagyságrenddel felül becsültem, ennél sokkal kisebb volt, nem a mai értelemben vett lopakodó, de egy akkori vadászgépnél is kisebb. De hogy egy utasszállítóval, gyak B-52vel lenne egyenértékű az megbocsáss de egy egy ordas nagy baromság!
Ha tényleg annyi maradt, akkor a Skunk Worksnél mindenkit ki kéne rúgni! LOL
Mondjuk pont a Wikiben írnak ekkorát, az általad hangoztatott nagyságrendet 10 M2-t írnak, ami nyilván elírás. ;)
Érdekes, hogy most te tudnád csak ezzel alátámasztani az álláspontod.
A P-12 hullámhossza alapján, nagyobb eséllyel látta, mint a pontosabb, modernebb, pl P-37 lokátorok, amelyek cm hullámhossztartományban dolgoztak, amely jelekre nagyobb hatással van a lopakodó technológia. Az ősöreg, esetleg modernizált méteres/deciméteres hullámhossztartományú radaroknál kevésbé hatékonyak azok a módszerek, amiket a az A-12/SR-71, vagy akár újabb lopakodó repülőknél alkalmaznak. Ez pusztán fizika. Tehát nem mindegy, hogy milyen felderítő radarral keressük őket, nem igaz hogy bármely lokátorral ua jó eredményt kapunk! Szal ezek a sommás kijelentéseid elég pongyolák!