igen ez sajnálatos. De az M0-ás gyorsforgalmi 110-es megengedettel. Egymás seggében vannak az autók. Ha egy hibázik akkor sokan fognak még mögötte, mert egymás seggében vannak. Abban a helyzetben ez a taxi is hibázna, de mint láttuk a cikkben, nem kell ilyen helyzet. Simán az algoritmus olyan, hogy balesetnél húzodjon le. A hír amit betettél nem azonos ezzel. Itt egy algoritmus mondta meg neki, hogy mit kell tennie balesetkor, a cikkben meg az van, hogy senki nem vette észre. Ha észreveszik akkor nem történik ez. A robot taxi vélhetően észlelte volna, de ha rámegy akkor még simán ment volna jó pár métert mert a programja azt mondta, hogy húzodjon le. Ennyi.
Am. a cikkben szereplő autók gond nélkül ütöttek el gyerekeket a szimulációk során ui. nem ismerték fel őket. Mint ahogy az úton lévő inverz hibákkal (pl. kátyú) sem tud mit kezdeni. És ez engedélyt kapot....
"Hasonló probléma adódott a gyerekekkel: mivel a gyerekek viselkedése kiszámíthatatlan, például elszaladhatnak egy felnőtt kísérő mellől, bicikliznek, vagy épp elesnek, a rendszernek különösen figyelnie kellene rájuk. A cég munkatársai hangsúlyozták, hogy lényegében nagyon vigyáznak a gyerekekre, ha sikerül felismerni őket. A probléma az volt, hogy ez nem mindig sikerült, ezért az autó a szimulációkban rendszeresen elütötte őket, így emberi segítségre volt szüksége a beazonosításukhoz. "
"A kiszivárgott számítások szerint egy kisebb flottával négyévente lehetett számítani arra, hogy olyan gödörbe hajt a jármű, amiben éppen munkások tartózkodnak. Létezik olyan fedélzeti videó, amin látható, hogy ez nem csak elméleti kérdés, és az utolsó pillanatban áll meg egy jármű a körbebójázott gödörnél (vagy a gödör széle után), miközben egy munkás egy figyelmeztető táblával hadonászik előtte. "
ennek a vasnak egyszerüen szar a vezérlő programja. Amit trehány emberek írtak hozzá, mert mint írtam úgy voltak vele vélhetően, hogy ha majd lesz hiba akkor javítjuk. Ez egy ember életébe került. Meg szerintem az egész cég működésébe.