(Ökölszabályként azt érdemes szem előtt tartani, amit ugyancsak írtam: az amatőr onnan ismerszik meg, a nullszaldón lovagol, mert azt hiszi, hogy azon múlik, hogy siker egy film, ami... valljuk meg, röhejes. Rég rossz lenne, ha bármi, ami a nullszaldónál jóval jobb, de nem teljesíti a betervezettet, sikernek minősülne. Nem az a fontos, hogy valami pluszban van-e. Általában pluszban lesz. A mozi után még nagyon sok film nincs pluszban.)
(Érdekesség: amikor még csak fizikai adathordozók voltak, akkor nagyon jól lehetett követni a lakossági eladások/kölcsönzések (VHS, DVD) bevételeit. A BoxOfficeMojo 2000 körül heti statisztikákat is közöl pár évig arról, hogy miképpen teljesítenek a filmek az elsődleges és másodlagos lakossági piacokon, és akkor sokaknak felnyílhatott a szeme, amikor látták, hogy egyes bukta filmek a lakossági piacon milyen erősek, sokszor a mozis eredményeiket is meghaladó teljesítményt nyújtottak. Régen a Zap2it.com, amíg létezett, még a filmek amerikai tévés eladásainak volumenéről is rendszeresen hírt adott. Magának a bevételeknek nagyon jó irodalma van egyébként a neten, érdemes olvasni, ha az ember tudja magáról, hogy még nem ért a témához, és hamar szintre hozhatja magát, hogy ne röhögjék ki, ha mások tollával ékeskedik.)