Kezdjük ott, hogy a PR arról szól amit te is írsz:
"Már most jobb statisztikával dolgoznak, mint az átlagjózsi."
Ami azonban gyak nem igaz! Lásd lentebb, de elmagyarázom:
A Tesla a közzétett baleseti statisztikájában a közzétett aktivált Tesla Autopilot (LVL 2 nem önvezető, mert a felelősség a sofőré) asszisztálásával veti össze a baleseti statisztikákból származtatott ua távra vetítve, a levezetett mérföldre az átlag amcsi balesetmentesen levezetett mérföld mennyiségét. Azonban az Autopilot csak autópályán van engedélyezve, az átlag ember viszont mindenhol vezet. Ha viszont az átlagember autópályás baleseti staisztikáját nézzük, az viszont pont annyi (nagyságrendileg), mint a Tesla által reklámozott önvezető autó szuper teljesítménye.
Megjegyzem. a FSD amely már városban is képes bizonyos (gyak LVL 2) vezetéstámogató (nem nevezhető önvezetőnek) funkciókra, azonban ez jelenleg is csak teszt fázisban van. A Tesla alapesetben is jobb baleseti statisztikát mutat, mint az átlag? Miért is? Csak mert egy jól felszerelt, új, jó állapotú szemben az átlag amcsi 15 év körüli lerobbant kocsijával.
És akkor továbbmenve, megint csak:
"Már most jobb statisztikával dolgoznak, mint az átlagjózsi."
És aha a Tesla volt szives indokolatlanul ezt az általad is megfogalmazatt elvárást, indokolatlanul kelteni, akkor talán meg kéne neki felelni, vagyis az "önvezető" (egyeleőre csupán vezetéstámogató rendszer) lesz szíves nem olyan bakikat csinálni, vagy rosszabbakat is, mint egy átlag, ne adj isten kezdő sofőr!