Erre van publikus adatsor? Meg, hogy hol? Mert cuki, amikor a teljes veszélyes komplex városi vezetés vs only autópálya adatokat méri össze valaki...
Amikor ehhez képest kertvárosban 1-2 órás tesztvezetésen is 1-2 éve olyan videót vágtak össze, hogy a Tesla azt sem tuda mit csinál. Vagy amikor a bringásra nekiállt ráhúzni a kormányt.
Statisztikailag, ha "annyira biztonságos", akkor egyetlen emberélet alatt autózva sem szabadna ezeknek a hibáknak beesni. Mert soktízezer óra alatt 0 ilyet kéne látni. Ehhez képest gyök2 jóska, "na menkünk tesztelni", és lazán talál olyat, hogy gond nélkül megölne egy ember a kocsi. Nem sokezer óra üzem alatt, NÉHÁNY óra alatt.
Szóval ez a most is biztonságosabb szlogen nekem eddig csak egy duma.
Főleg a buszokkal összemérve, amik még városi forgalom mellett is olyan számokat produkálnak, ami önvezető szemmel felfoghatatlan. Nézd meg csak Bp-t. Mikor halt meg bárki buszon vagy okozott buszsofőr hibájából súlyos / halálos balesetet? Az utóbbi évekből a bringásra háhúzó sofőr esetét nem jut eszembe semmi. És napi 150-200 ezer km-et tuti mennek a BKV buszok. 800 busz, napi 12 óra 15 km/h átlagsebességgel az csak 144 ezer km... Tehát mrd km-ek biztonságosan. A közelében nincs ennek a Tesla csak autópályázva sem.