Most is be lehet tolni egy csomó érzékelőt, de az pénz. Így mérlegelik, hogy hova is tesznek és mennyit. Ezért nincs is a kocsi alján érzékelő, mert oda minek. Normál esetben nem kerül a kocsi alá senki és semmi. Ha a cserbenhagyásos gázoló egy önvezető autó lett volna, akkor valószínű, hogy nem lett volna gázolás. Így nem kerül az ember a kocsi alá....
Persze szoftveresen is fel lehetett volna készíteni bizonyos esetekre.
A kereszteződéses sztorit nem ismerem.
Az önvezető autó ne üssön el senkit és ne menjen neki semminek. És akkor nem kell azon gondolkodni, hogy ki a felelős. És pont ez lenne a lényege, hogy az önvezető autó biztonságosabb, mint az emberi sofőr.
A mostani autók sem rosszak. Egy sima autó is már olyan extrákkal rendelkezhet, hogy éppen csak az a bizonyos egy lépés hiányzik, hogy ne kelljen semmihez se nyúlnom.
És nem ártana az embereket (gyalogos, biciklis) kicsit jobban megnevelni és nem minden vacakért az autóst büntetni, mert hülye, aki nem autóban ül.