" Az emberek és az ipar között szinte általános az egyetértés, hogy az elektromos autóra való átállás a természetes lépés, de ezekre a rövid utakra valójában egy elektromos kerékpár vagy moped a megfelelő az embereknek és a bolygónak is."
Ezt nem tudom honnan vette, de hogy nincs egyetértés az is biztos. föleg nem ugy, ha a gyáraknak érdekuk lenne a környezetvédelem és nem a profit.Mert akkor figyelembe venné az emberek igényeit vayg pedig az felé terelné öket, hogy a bolygonak jo legyen.DE addig amig a cégek 2 tonnás suvokat gyártanak addig az embereknek esélye sincs olyan terméket venni ami jobban megfelelne mind a saját mind a környezet igányeinek.Mivel az embereknek nincs beleszolásuk , hogy milyen autokat tervezzenek ,igy csak azokbol tudnak vásárolni amiket eléjük tesznek
Nem nagyon látom, hogy a kis városi autok jönnének ki a fejlesztésböl, mind csak a nagy és erös verziok , amik igy nem hatékonyak föleg nem egy személlyel ami a napi használatban soszor elöfordul.
De ha megnézzuk akkor az auto alternativákat se nagyon látni, hogy tölnák mint az elektromos biciklik meg a tömegközlekedés.
Rollerek vannak, de azok meg még rosszabbak mint a kerékpár, veszélyesebb a közlekedökre és ha bérelve vannak akkor csak szétszorják az utcákon ahol épp lemerul vagy elérte a célállomást a bérlö.
Sehol nem látom, hogy egy átgondolt valoban jövöre és a fentartható környezetre megfelelö közlekedés kialakitáésa lenne a cél .