- az akkumulatorokat nem az auto ertekebe, hanem a fogyo anyagok kozze kell szamolni, tehat ahova belso egesu jarmuveknel az olaj, a benzin es dizeleknel az adblue tartozik (ezt a vasarlaskor teljesen feltoltve kapjak, majd a kisutes-toltes aranyaban fogy, bizonyos szintnel pedig ujratoltest igenyel egy uj aksi csomag megvasarlasa formajaban)
- a javitast maguk akartak elvegezni, nem kotottek a Teslaval karbantartasi szerzodest, ha csak lizingelik a jarmuveket a cegtol es a teljes szervizelest a Tesla vegzi, akkor jobban kalkulalhatoak elore a koltsegek
- nem aktivaltak az ovatos berauto uzemmodot a szoftverben, ami letiltja a Teslak "sportosabb" feature-jeit, hasonloan a televiziok szalloda uzemmodjahoz
Ket lehetoseguk van:
- vagy vesznek egy rakat olcso kinai elektromos autot, ami kevesebbe kerul es olcsobb mukodtetni
- vagy felfogjak, hogy az autokat csak berlik (licenszelik) a Teslatol es ok csak tovabb ertekesitik azokat alberlok szamara es ennek megfeleloen kezdik kezelni oket a konyvelesben (plusz meg lasd a fenti hibakat)