Nem csak egyszeri értékvesztés, mert már nyílt titok a nagyfokú elektromosítás feladása Európában (legalábbis a plug-in technológiájú). Nem tudták tovább védeni az érdekeltek azt, hogy a szükséges kapacitást biztosító töltőhálózat kiépítése belátható időn belül lehetséges és a piac szép csendben, de annál határozottabban elkezdte leereszteni a lufit mielőtt az mindenkinek az arcába durranna.
Kisméretű városi bevásárlóautókhoz, illetve pl. mini utility járművekhez (amiket itt a városunkban amúgy vagy 30 éve használnak már nagy számban) továbbra is ideális lehet a technológia, viszont a priorizált egyéni közlekedési feladatokat továbbra is nagyrészt megbízható benzinüzemű járművek fogják biztosítani.
Szerintem ezzel amúgy ismét egy felelős és józan gondolkodás korszakába léptünk végre, miután 3-4 éven keresztül írtózatosan hajmeresztő, földtől elrugaszkodott, beképzelt ideológiák féktelen(nek tűnő) száguldása borzolta a kedélyeket.