"Egy New York - London út alatt (3,5 óra) a repülőgép 25600 liter üzemanyagot pusztított bele a levegőbe óránként. Ez kb 90 ezer liter. Egy 787 Dreamliner ma 5 ezer litert eszik egy óra alatt. Ez a 7 órás repülőút alatt 35 ezer liter."
A Wiki szerint a Concorde 1969-ben repült először, a Dreamliner 2009-ben. 40 év alatt elképesztően sokat fejlődött minden, és azóta eltelt még 15 év. Te sem gondolod, hogy egy mostani fejlesztésű hajtóműnél ugyanígy háromszoros lenne fogyasztási a különbség, vagy hogy a hangszigetelést ne oldanák meg mai anyagokkal és technikákkal, pl. kioltó hanghullámokkal. Az meg gondolom alap, hogy egy ilyen gépen minden ülés business class lenne, szóval szerintem felesleges utasokra leosztani a fogyasztást. Akkoriban sok üzletember használta arra, hogy átugrott reggel az óceán túloldalára tárgyalni, és este a feleségével vacsorázhatott. Ez ma sci-fi.
Én inkább a videókonferencia miatt látom idejétmúltnak a dolgot, az üzleti rétegnek ez elég.