Aha... én erre találtam rá, és az ötletem pár héttel késõbb jött, amikor már nem emlékeztem a teljes equipre :D
Viszont összerakva, kipróbálva pár dologban egyetértek vele, pár dologban nem. Nem értem pl miért craft gyûrûket használ, én maradnék továbbra is nature's-dwarf kombónál. Beltnek és glovenak viszont thundergod és hellmouth teljesen jó... többet érnek azok az absorbok, mint a 15 mdr. Cipõnek viszont ráadnék egy hotspurt (esetleg infernostride frw miatt), és akkor tûzre kb immun lesz.
Kérdés ezek után, hogy mivel öl, és hogy marad életben? Nos... fegyvernek last wish. Kár, hogy egyik létezõ legdrágább rw, és ez az, ami single-ben legit módon az életbe nem lesz meg.
Hogy miért ez? 60-70% cb (mindennek jó, smite pala, kick assa, conc barb, akármi) és life tap on hit a legfontosabb. PMH-t és ITD-t is szeressük, blind, might aura és mf meg hab a tortán. Ja és fade when struck, assán kívül mindenki szereti... (neki inkább BoS-t erõltetném).
Így CS-ben beállva egy csapat megademon közé, ami hp-t nagy nehezen leütöttek ph-val, azt vissza is gyógyították az inferoval :D Gyanítom infectornál és ventarnál is hasonló lenne a helyzet.
Szerintem soulok se lennének gázosak act5 wk-ben, ha igaz a diablowiki-s adat a 200-300-as lighningról, akkor 50 mdr, aztán 85% resist, végül 20 abs már gyógyításban végzõdik :D
Amiktõl félnék így, azok a magic dmg-s szörnyek... viperek, meg azok a csonti támasztó szöszök. Azokhoz nem elég az 50 mdr, és más nincs.
Illetve coldra sincs absorbom (és ha jól rémlik baal wawe2 mindig coldos), de arra legalább van 75% resist... és potizni mindig lehet pár percnyi +10%-ért.
Adott esetben poison is csúnya lehetne, de arra is ott van az antidote.