Ez az 1.13 sajátossága, hogy mindkét fél kérhet és az ellenfél kérni is fog mindig segítséget a szomszédos szektorokból. A bánya körül, kezdetben hatalmas a csapatmozgás, az elfoglalt területek megtartásához elõször ezeket kell szétverni - egyszer, e helyett, bevettem magam a fogorvosi rendelõbe (4 fõ) és annak tetejére (2 fõ), IMP(?)-es klónokkal, a félnapos, éjszakai harc eredménye a 2-4 szintlépés és 10-15 pont növekedés a maksmanship-jüknél, persze mindegyik lesántult -> ezek után én védekezõ pozíciónak a központi nyilvános-WC-t és annak tetejét használom, a reptéren képzett milicistákkal megerõsítve, de mindezek elõtt szervezek néhány rajtaütést is a környéken (a lényeg, hogy a pappal sikeresen küldessünk élelmiszert a lázadóknak, mert különben Drassen fellázad ellenünk).
A másik megoldás, ami még nekem bejött az, ha az élelmiszer-ügy megoldása után nyugatnak fordulok és azon a végen vetjük meg a lábunkat a csapattal -> fegyverbolt van, ha bunyózunk is, akkor a zsold sem lesz gond és az onnan, a már tapasztaltabb embereinkkel sokkal könnyebb a drasseni helyõrséget szétkapni, több menetben.