Ami újdonság - a 2085-höz képest - elõjött egy rövid tesztelés alatt:
- 400$/nap a 20 kék milícia fenntartása és 750$-ért most már csak 8 képzõdik az eddigi 10 helyett (uú, elõször sárga "gyártható", majd ezeket kell átlépezni kékké, a sötétkék továbbra is csak harci tapasztalatok után "nyerhetõ") -> már a Magic, Shadow, Scope, Lynx, csapat összehozásához is folyamatos öldöklés (enemy drop all items) és a boltoknál hagyott, olcsó bizniszelõ emberkék kellenek, mert a milícia fenntartása nagyon sokat elvesz a napi bevételbõl
- mostantól vannak negatív hatásai is a dolgoknak (eddig csak a Sniper Scope-nál volt +1 AP), nagyon oda kell figyelni, hogy mit és mikor használunk; viszont már nem kerül AP-ba a cserebere (zsoldoson ez biztos)
- az embereink tulajdonságait meghatározó képességeknek is lehetnek negatív hatásai, ill. szinte csak a specialista jó az adott feladatra, mert csak õ kaphat lényegi pluszokat (nálam az 1 éjjellátó, 1 sniper, 1 gránátos, 1-2 autómata fegyver specialista és az 1-2 fõ tanító/szerelõ/javító(/automata-fegyverkezelõ) csapat vált be inkább, a mindenki éjjellát és sorozatot lõ és csak a sötétben harcolunk, ami az elõzõ verzió ásza volt, már nem szuperált ilyen jól -> kevés pluszot adott az 1 pöttynyi képesség (Lehetõség van jó pár tulajdonságpontért szinteket venni, de ez csak az elsõ néhány csatában jönne jól, míg a pontoknak végig hasznát vesszük -> pl. Ira hiába mesterfokú kiképzõ, amíg nem éri el a 35 leadeship-t(bizony, képeznie kell magát pár napig ehhez), addig nem képezhet ki milíciát; ill. minden tulajdonságokhoz-képzettséghez tartozik egy minimum követelmény (az alap 35), amit el kell érnie az egyénnek annak használatához -> karaktergenerálásnál nem 35 lesz az alap, hanem több, ha valami azt igényli)
- a fegyverkiegészítõk most még lényegesebbek -> 2x scope nélkül 15-20 kockányi távolságban már nagyon gyérek a 85 Marksm. ponttal bíró egyének is, az elõzõ verzióhoz képest és nem specialistánál (sniper 2 pöttyöt javul célzásban 1 AP-ért az 1 helyett pl.)
- minden tulajdonságpötty alatt látható, hogy most éppen hol áll a következõ eléréséhez képest, nem "váratlanul" kapjuk a hírt annak növekedésérõl
- a nagyon lassú fegyverminõség-emelkedés mellett a 3. város (és két SAM-site) meghódítása után is zömében pisztolyokkal volt felfegyverkezve még az elit ellenfél is, alig 2 M1 karabélyt hullajtottak el addig -> itt lehet értelme egyedül a Hand Gunner/Ambi. kombónak)
- immár nem számol elõre a program (!!!), tehát a visszatöltés után nem fog uú történni az adott dolog, hanem ott "helyben" újraszámolja azt (pl. nem lehet/kell mozgás/lövés-kombinációkat csinálni, állandó viszatöltögetéssel egy/a találatért)
- jobban különböznek a nehézségi szintek egymástól -> már nincs az a visszaverhetetlen counter a drasseni bányánál az elsõ 2 szinten :))
- csak a csapattagok létóterében lévõ akciókat, NPC-ket, milíciát láthatjuk, most már nem sasol nekünk a milíciánk a pályán (eddig az aknavetõ célpontkeresõjeként és az ellenfél mesterlövészeinek a felderítésében nagyon jól szuperáltak)