Az elmúlt 10 évből 5 volt, amikor 20% volt a difi az első és második között = gyakorlatilag nem volt verseny.
2010 óta, 14 év alatt 4 olyan év volt, amikor 30% feletti margin volt, és egyszer majdnem 40.
Az évadok 1/3 gyakorlatilag dögunalmas, a másik 1/3-a kb. a felétől érdektelen.
Ennek lehet az oka, hogy az utolsó tervszerűen megnézett futamom 2014 vagy 2015 tavaszán volt. Arra emlékszem, hogy már jó idő volt.
A startot láttam és a dobogónál ébredtem fel. Azóta talán, ha 4-5 futamot láttam részben.
A véleményem egy téren nem változott. A tankolás kivétele hülyeség volt. Mert ezzel lényegében minden autót arra kell optimalizálni, hogy végig csökkenő és kb. azonos tömeggel menjenek. Régen nagyon szélsőségesen balanszolással félelmetes eredményeket lehetett elérni.
Asszem volt olyan verseny, ahol MSch 2+ bokszkiállással többet ment. Végig könnyű autó, végig kevés benya. És győzött.
Az F1 legalja az volt, amikor se tankolás, se kerékcsere nem volt. Ettől most alig jobb. Jött mindenféle hülye DRS, amikor b*meg nem esik le sokaknak mi még a gond?
Csókolom, ekkora méretű autók lassan el sem férnek a kanyarban, nehéz előzni. A pálya geometria,. amiben el kell férni sok helyen elég szűk. Erre mi van? Lassan limuzinok mennek a pályán....