Pontosan az autok mérete is a legnagyobb probléma, mert a pályák nem változtak meg méretük szélességuk maradt ugyan akkora.
Régebben a kanyarokban is ott lehetet maradni , ma ezt nem lehet.
A jobb pilota ugyan abban az autoban megint nem ér semmit, mert csapat utasitás van. sokszor láttunk, hogy a a stratégia miatt amit már a verseny elött megbeszéltek és elterveztek a piloták helyzetét változtattak hiába volt gyorsabb , de más stratégián volt mint az ami a végeredmény szempontjábol kedvezönek tunt.
ÉS igen régen valoban a civil autokba kerültek bele az f1es fejlesztések , de ma mivel lelassult a fejlesztés uteme, ezért már nagyon nem ér el oda vagy mivel már az elektromos autok lesznek ezért már nem lesz hasznos oda a fejlesztés. de ami még megérné azt sem látom, hogy használnák, nem láttam még egy Kers vagy bármilyen hatékonyabb energiavisszanyerő rendszert a villanyautokba ami innen jonne.
de ha meg már enynire elváltak egymástol a cégek akkor miért nem hagyják meg ugy ahogy volt egy hagyományos belsoégésu motor versenynek, nem ez a 20 auto miatt lesz a globális felmelegedés és éegalább azok is láthatnának ilyen autokat ahol már majd csak villyany autok lesznek mondjuk 2035 után.